Afmelden leden

U kunt een nieuw lid aanmelden bij V.V. Eijsden door onderstaand aanmeldingsformulier te downloaden en volledig ingevuld te mailen naar: ledenadministratie of door het formulier te bezorgen bij:

V.V. Eijsden
      t.a.v. Judith Lommen
      6245 ZG Eijsden

Download aanmeldingsformulier junioren

Indien het aanmelden van het nieuwe lid ook een overschrijving betreft kunt u contact opnemen met Miel Duysens, 06 - 1462 6129

Wil je je aanmelden als vrijwilliger, download dan onderstaand aanmeldingsformulier en volg de vermelde instructies:

Download aanmeldingsformulier vrijwilliger

Wilt u een adreswijziging doorgeven of een andere mutatie, download dan onderstaand mutatieformulier en volg de vermelde instructies:

Download mutatieformulier junioren

Afmelding:

Wil je afmelden als lid van V.V. Eijsden, stuur dan een mail met dit verzoek aan ledenadministratie.

Extra informatie:
Indien je lid wilt worden van V.V. Eijsden maar vooraf eerst algemene informatie wilt inwinnen neem dan contact op met de voor het lid betreffende leeftijd coördinator.

JO19   Vacature
JO17   Vacature
JO15   Louis Willigers
JO14   Louis Willigers